+380987552914 info@assistplus.pp.ua

Шановні клієнти сервісного центру “ASSIST+” в нас є можливість перевірки стану ремонту на сайті. Для цього натисніть на посилання в правому верхньому кутку сторінки “ Перевірити стан ремонту

 

Де знайти ID клієнта?
Візміть в руки квитанцію яку Вам видали в сервісному центрі при здачі пристрою в ремонт, в правому верхньому кутку квитанції Ви знайдете свій персональний ID клієнта, або знайдіть в телефоні СМС від “ASSISTPLUS” в тексті якого Ви також зможете знайти ID клієнта
Як перевірити?
Натисніть на посилання “Перевірити статус ремонту” в правому верхньому кутку сторінки, після чого введіть ID клієнта та натисніть кнопку Авторизація, після входу перейдіть на вкладку Ремонти та виберіть “Подвійним натисканням кнопки миші” ремонт по якому Вас цікавить статус, також в особистому кабінеті можна залишати коментарі з приводу ремонту та обслуговування Вашого обладнання.