+380987552914 info@assistplus.pp.ua

Умови надання послуг

  1. Квитанція підтверджує прийом приладу в сервісний центр для діагностики, а в випадку виявлення дефекту – для ремонту. Отримання приладу після ремонту виконується тільки при пред’явленні квитанції. В випадку втрати квитанції, видача приладу виконується при пред’явленні паспорта, водійського посвідчення особи, яка здавала прилад.
  2. Цим клієнт погоджується на діагностику та ремонт приладу без безпосередньої своєї участі. Прилад прийнято без розбирання і перевірки несправностей та без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згодний, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в приладі при його технічному обслуговуванні, тестуванні і ремонті, виникли до прийому приладу по даній квитанції.
  3. Якщо по результатам діагностики виявлено, що споживач не дотримувався умов гарантії (див. інструкцію по експлуатації), або виявлені сліди неавторизованого ремонту, в гарантійному обслуговуванні приладу може бути відмовлено. Вартість діагностики і послідуючого ремонту після попереднього узгодження оплачується споживачем додатково.
  4. При періодичному характері заявленого дефекту, початком роботи по його усуненні рахується день виявлення дефекту в сервісному центрі. Якщо дефект не було виявлено, рахується, що прилад не знаходився в ремонті.
  5. В випадку наявності технічної документації і необхідних запасних частин, термін виконання ремонту не може перевищувати 14 днів. Разом з цим, клієнт погоджується на продовження терміну ремонту до 3х місяців в випадку відсутності необхідних для ремонту запасних частин.
  6. Сервісний центр не несе відповідальності за можливу втрату SIM та Flash карт, налаштувань, особистих даних або додаткових (платних) програм в мобільному телефоні або інших пристроях під час тестування або ремонту приладу.
  7. Через 5 днів з моменту надсилання повідомлення клієнту про закінчення ремонту (телефонний дзвінок, смс – повідомлення і т.д.) з клієнта починається стягуватися оплата за зберігання, а по закінченні 6 місяців з моменту закінчення ремонту, прилад підлягає примусової реалізації в порядку ст. 40 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002.
  8. Ви, підписуючи квитанцію в сервісному центрі, згодні з умовами, вказаними вище, а також даєте згоду на:  • використання, транскордонну передачу своїх персональних даних, вказаних у квитанції, для здійснення дій, пов’язаних з здійсненням гарантійних та інших зобов’язань сервісного центру у відповідності з законодавством, регулюючим сферу правовідносин з споживачем;   • отримання від уповноважених виробником мого приладу інформаційних повідомлень та дзвінків з записом розмови відносно проведення ремонту і його результатів;